قیمت نمای کرتین وال

قیمت نمای کرتین وال

قیمت نمای کرتین وال

یکی از مهمترین بخش های تصمیم گیری در اجرای نما برآورد هزینه و صرفه اقتصادی آن می باشد. از همین رو تیم حرفه ای آکاد تلاش می نماید تا با ارائه این مطلب به معرفی بخشهای مهمی از اجزای نمای کرتین وال بپردازد که در تعیین قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.

برای دریافت قیمت و نمونه کارهای نمای کرتین وال و مشاوره رایگان تماس بگیرید : ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰

 

قیمت نمای کرتین وال
قیمت نمای کرتین وال

 

در ابتدا به معرفی مهمترین بخش های اجرای نمای کرتین وال می پردازیم:

  1. طراحی نمای کرتین وال
  2. تهیه نقشه های شاپ نما
  3. تعیین روش اجرای نمای کرتین وال (اجرا به روش فیس کپ، یوچنل، فریم لس و یا یونیتایز)
  4. برآورد میزان مصرف زیرسازی آهنی
  5. برآورد میزان مصرف زیرسازی آلومینیومی
  6. تعیین نوع رنگ لامل های آلومینیومی ( سیستم رنگ الکترواستاتیک و یا آنادایز)
  7. تعیین مشخصات شیشه شامل: ضخامت لایه شیشه و اسپیسر، ابعاد شیشه، رنگی و یا شفاف بودن شیشه، سکوریت و یا لمینیت بودن شیشه، سان انرژی و یا فلوت بودن شیشه

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد عوامل بسیاری در تعیین قیمت نمای کرتین وال نقش دارند، با اضافه شدن و یا کم شدن یکی از موارد بالا می توان قیمت ها را دستخوش تغییرات بسیاری کرد.

یکی از مهمترین عواملی که موجب می شود قیمت اجرای نمای کرتین وال در شرکت های مختلف اختلاف بسیاری داشته باشد میزان مصرف پروفیل آلومینیوم در هر مترمربع می باشد.

هر نمایی که طراحی می شود باید ابتدا توسط تیم فنی مجری نما آنالیز شود و نقشه های شاپ آن تهیه گردد، با تهیه نقشه های فوق می توان مشخص نمود که برای هر مدول بندی پنجره چه مقدار پروفیل آهنی و چه مقدار پروفیل آلومینیومی مورد نیاز است.

یکی از وجه تمایزها بین شرکت های مجری نما ارائه بهترین و استانداردترین مدول بندی نمای کرتین وال است و با ارائه مدول بندی مناسب می توان قیمت این نما را به کمترین حالت خود رساند در حالیکه از کیفیت و ایمنی این نوع نما نیز کاسته نشود.

مورد دیگری که در تعیین قیمت نمای کرتین وال نقش مهمی دارد شیشه کرتین وال می باشد.

قیمت شیشه دارای مشخصه های بسیاری می باشد که در این مطلب به طور خلاصه به بررسی برخی از موارد آن می پردازیم:

  •  از آنجاییکه شیشه دارای تبادل حرارتی بالایی می باشد استفاده از شیشه هایی که از ورود اشعه های خورشید جلوگیری می نماید راه حل مناسبی می باشد. به این نوع شیشه ها شیشه های سان انرژی بلژیک، وی کوول و یا اکوستار (لویی) ایرانی گفته می شود. این خصوصیات در تعیین قیمت شیشه نقش بسیاری دارد. به ترتیب شیشه های سان انرژی بالاترین قیمت و  شیشه های ایرانی فلوت پایین ترین قیمت را دارا می باشند. البته در صورت استفاده از این نوع شیشه ها از هزینه های راه اندازی سیستم تهویه هوا کاسته می شود.
  • استفاده از شیشه های دو جداره و سه جداره (شیشه لمینیت) نیز در تعیین قیمت شیشه موثر می باشد. در برخی از ساختمان ها به دلیل ارتفاع زیاد و رعایت الزامات ایمنی باید از شیشه های لمینیت استفاده کرد و به دلیل وجود ۳ لایه شیشه و استفاده از طلق PVB قیمت شیشه افزایش می یاید.
  • ابعاد شیشه نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. در صورت استفاده از شیشه هایی با ابعاد غیر استاندارد که در اصطلاح به آنها شیشه جامبو سایز و اورسایز گفته می شود قیمت هر متر مربع شیشه دارای افزایش قیمت می شود.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا گفته شد با انتخاب یک تیم حرفه ای که دارای سابقه و تجربه کافی در زمینه اجرای نمای کرتین وال باشد می توان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت نمای کرتین وال را که یکی از زیباترین نماهای مدرن می باشد اجرا کرد.

شما می توانید با انتخاب تیم آکاد نمای خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا اجرا نمایید.

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای کرتین وال ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *